Puerto la Cruz

Do Puerta la Cruz jsme přijeli z Caracasu autobusem v sestavě Eva, Jirka,já plus se k nám přidal 4 kluci: Honza, Karel Motýlek, Karel Playboy a Karel Směnárník. V autobuse jsme poznali, že lidé jsou tu velice milí a přátelští. Bohužel tím to i skončilo, protože nikdo z nás neuměl španělsky, bez které se tu těžko domluví. Zato Honza se hned zamiloval do mladé venezulanky.

S nalezením volného hotelu jsme měli problém. Vše obsazeno. První volný, co jsme našli za 17 000 bs pro 3 byl pokoj co by se dal nazvat, malá vlhká hrobka.Hrůza. Nakonec jsme našli ubytování v hotelu Evropa (23 500 bs.)
Hned odpoledne jsme vyrazili na pláž, které byla asi 30 m od hotelu.

Vlny byly velké, ale moře špinavé. Lámavou angličtinou nám recepční vysvětlil, že před dvěma dny tru byl hurikán a pobřeží je teď kontaminované cholerou. Na Honzu stříkla malá kapka a hned mu zčervenala noha. Navíc jsme se dozvěděli, že se ani nedá přejet trajektem na ostrov Margarita, protože je pod vodou. Tak jsme se jen prošli po pobřeží a na kamenitém molu dali piknik s toustovým chlebem a vysočinou . Pár kousků starého chleba dostali i ptáci, co tu kolem lovili.

Druhý den jsme se radši rozhodli hned po pořádném obědě odjet. Pro představu cen, celé kuře s oblohou, tj. jakési knedíky, zelenina podobná bramborám a samozřejmě zelenina stálo 5000 Bs. tj. 250 kč.

Na nádraží jsme poznali, že v jízdním řádu je hodina žádný čas.
Jízdenky jsem si koupili hned ráno od chlápka se zlomenou rukou na dvanáctou hodinu. Jenže…
12:00 Uřícení dobíháme na autobusové nádraží, naštěstí autobus ještě nepřijel.
12:10 Autobus stále nikde, chlápek ze zlomenou rukou taky nikde.
12:15 Chlápek se objevil a sděluje, že autobus přijede za 10 MINUT.
12:30 Přijíždí autobus s 21 Čechy ze Santa Fe (prý se koupali v kontaminovaném moři), náš autobus nikde .
12:40 Přichází domorodec a nabízí Karlovi Playbojovi viagru, prášky na ledviny a kapky do očí, autobus nikde.
12:45 Místní obyvatel chce, abych ho vyfotila s rodinou.
12:50 Naštvala jsem se a šla hledat chlápka, abych mu zlomila i druhou ruku.
13:00 Měl štěstí, než jsem ho našla, autobus přijel, a tak vyrážíme směr Ciudad Guyana.