Site hosted by Angelfire.com: Build your free website today!
Bu sayfada yaptığımız avları belli bir format içinde sunacağız Böylece hava durumu mevsim özelliğine göre kullandığımız yemler balığı aldığımız derinlik avlakların durumu gibi bilgileri sizlere ulaştırmayı umuyoruz.
Eğer sizlerde uygun formatta yollarsanız sizin av gününüzüde burada yayınlarız

23/4/2000 köprüköy 17 derecelik bir ısı var çok hafif bulutlu bir hava su oldukça bulanık su hala tam ısınmamış Sabah saat 7 gibi sudaydık.köprüköy tamamen sel sonrası bir görünüm almış. yem attığımız yem ota takıldı. su seviyesi çok alçalmış. 2 kez su ortasında karaya oturduk. Olumlu bir haber alıncaya kadar gitmemeye karar verdik. kesiköprünün durumunu görmek için öğleden sonra oraya gittik
23/4/2000 kesikköprü17 derecelik bir ısı var çok hafif bulutlu bir hava su berrakça su hala tam ısınmamış Her türlü olumlu sarta rağmen ne yakalayabildik nede yakalayanı gördük balık havalar geç ısındığından turna henüz hareketli değil
14/5/2000 kesikköprü20 derece civarında bir ısı var hava açık hafif rüzgar var. Öğleden sonra bulutlandı
su berrak sayılır
Sabah 8 gibi sezonun ilk siftahını Ertuğrul Baylı söğüt yaptağı kanatlı siyah üstüne kırmızı benekli mepps ile 3. atışında yaptı.15 dakika kadar sonra aynı yemle tekrar yakaladı . Balık sığda harekete yeni başlamış. Karnı hala tesbih tanesi gibi havyar dolu olanlar var. saat 9 gibi  ince uzun mepps türü kaşıkla ben 1 tane aldım. etraf barikat dolu .Barikatlara canlı yeme iri balık vurmuş. sabah seansında başka balık alamadık öğlesonrası saat14 gibi
sırtı mavi karnı beyaz sasi ile 1 tane daha aldım. saat 15 gibi Ertuğrul bey aynı yemle 1 tane daha aldı. Havada kavak polenleri uçuşuyor. Bu polenleri görmek sezon başlangıcına işaret olabilir. Tüm balıklar dişi ve hala havyarı dökememiş. Etraftaki avcılarda barikatcılar iyi iş yaptı .yapma yemle avlananlarda pek bir şey yok
20/5/2000 kızılırmak kolu delice mıntıkası 24 derece civarı açık güneşli bir hava amacımız piknik yapmak ve yayın için yer etüdü yapmak Oldukça kötü bir yoldan  ırmağın kenarına iğdelerin altına geldiğimizde saat 10 olmuştu bile . Bir kaç dip oltası yapıp attım ama küçük gümüşler dışında bizim yeme tav olan olmadı. Bu arada etrafta bol serpmeci vardı sanırım onların patırtısından balık oltaya vurmadı. Serpmecileri izlemeye başladım . Hangi bölgelerden balık aldıklarını gözlerken  3 kişi germe ağ attılar. 45 dakika kadar sonra  bir bağırış çığırış derken 20 -25 kiloluk bir yayını kaçırdılar. Biz balık yakalayamayacağımızı anlayınca pikniği kısa kesip dönerken baktımki o bölgeye gelen yolu traktörle sürüyorlar. Niye yaptıklarını sorunca yayın sığa yumurta bırakmış bizim köylüden başka öteki yolu bilen yok başka gelen olmasın  diye sürüyoruz dediler.Elimden acı acı gülmekten başka bir şey gelmedi