Site hosted by Angelfire.com: Build your free website today!

HET EVANGELIE VAN DE KONINKRIJK VAN GOD

.

.

.

.

.

.

.

Internet Translator (tm) can translate single words, phrases, sentences and entire web pages. Eerst laten wij toestand die het is onmogelijk voor man, met een levensduur van de ervaringen van de begin en uitgangen van het alles hij weet, naar geheel begrijpen de voorstelling dat God heeft altijd bestaan. Alsnog de Bijbel zegt dat dit is zo. En het ook wel zegt dat Jezus (Yeshua) is de Christus, de Zoon van God.

God gemaakt de schepping en alle leven overal door Jezus Christus. Hij maakte the sun de maan en de sterren. Hij gemaakt onsterfelijk animo wezens ook wel, welk Hij riep engelen op, en adapteerde overheen hen de machtigst van de engelen Hij gemaakt, en welk hij riep Lucifer op. Het was miljoenen van jaren misschien, dat Lucifer en de engelen leefden in harmonische gehoorzaamheid naar de wetten van God. Alsnog hoe dan ook, Lucifer tenslotte toegestane zijn geest naar worden corrupteerde, hij onderhield gedachtes van de nietigheid, jaloersheid, wellust en greed, hij zonde deed en regelde naar overtuigen een derd van de engelen naar volgen hem in de muiterij tegen hun Schepper. Hij begeerde de zeer troon van God en wenste naar gooien God omver en nemen de regel van de schepping over.

Er was oorlog in De lucht, de engelen van God strijden teegden Lucifer wiens naam was nu gewijzigd naar Satan (Tegenstander, en zijn engelen naar de duivels). Satan en zijn duivels waren verslagen en werpen op omlaag naar het land waar zij zijn hieraan dag, aan het werk als de ongeziene vijand van God en man, bedriegen mensheid en leidinggevende hen op een paadje van de ongehoorzaamheid en veronachtzaming voor de wetten van God, perversiteit en uiterste vernietiging.

De oorlog tussen de engelen van God en Satan lieten het land binnen de toestand van vernietiging en duisternis. Dan God intervenieerde en herlaadde knapheid naar het land. Hij maakte de ontsteken van the sun om opnieuw te doorschemeren, Hij gemaakte vogelstand naar vliegen de lucht en Hij gemaakte de vis van de zee aan. Hij gemaakte vis naar geven na de vis aard weer, vogelstand na de vogel aard en ieder bestaan schepsel naar geven na de hetten eigen aard weer. Maar Hij gemaakte man in de afbeelding van God, om te weergeven en opnieuw vulen het land, te verbouwen in gerechtvaardigd karakter en naar de tenslotte geworden van de God aard.

God instrueerde man omstreeks Zijn manier van leven, de weg van de liefde en van vlot concern voor de welzijn van anderen. De weg van unselfishness. Maar man verwierp dat weg en koos naar volgen Satan weg van de nietigheid, jaloersheid, wellust en greed. De weg van de dood voor het leven.

Zo God, verwierp man en zijn zaad, en toegestane hen naar ontwikkelen hun eigen beschavingen berust op de weg van hun zelfzuchtige zinnelijke natuuren. Zij vormden hun eigen defecte regeringen, onderwijze systemen en hun eigen godsdiensten. Bemant' wegen berokkende oorlogen, ziekte, armoede, misdaad, brak thuizen, delinquent kinderen en iedere vorm van wretchedness voorstelbaar. Maar gedurende iedere leeftijd, God besprak naar Zichzelf een vergelijkenderwijs gering aantal van mensen, welk Hij geselecteerd, inspite van zichzelf, en onderrichtten hen Zijn wetten en gaven hen His Holy Spirit, naar in staat stelen hen naar gehoorzamen Zijn wetten, zonder welk het is volkomen onmogelijk voor man naar werkelijk liefde en gehoorzamen God behoorlijk. De bijbels zeggen dat zinnelijke natuur, van en door zichzelf, is vijandigheid tegen God, het is niet onderworpene aan Zijn wegen, evenmin metterdaad kunnen het zijn.

God hebb gewijd die de straf van unrepented, unforgiven, zonde van zijn wetten zou zijn eeuwige dood. Zonde is omlijnd als de zonde van de wet van God, opgeteld in de tien geboden (Exodus 20:1-19), sprak door Almighty God in grote mogendheid van Mount Sinai als volgtt:

1. Jullie willen hebben geen andere Goden alvorens me.

2. Jullie willen niet afstevenen op je elk kerfden afbeelding, of elk gelijkenis van elk ding da’s in de lucht boven, of da’s in het land onder, of da’s in het water beneden het land: Jullie willen niet boog omlaag je ernaar, evenmin legen hen voor: Voor ik de Lord uw God benijd een God, bezoeken de iniquity van de vaders aan de kinderen naar de derde en vierde generatie van hen dat haat me; En merken barmhartigheid naar duizenden van hen dat liefde om mij, en behoud mijn geboden.

3. Jullie willen niet nemen de naam van de Lord uw God tevergeefs; Voor de Lord wil niet ruim hem guiltless die neemt Zijn naam tevergeefs.

4. Herinner zich de sabbat dag, te behouden het heilig. Zes dagen willen jullie arbeid, en doen alle uw werk: Maar de zevende dag is de sabbat van de Lord uw God: Erin jullie willen niet doen elk werk, jullie, evenmin uw zoon, evenmin uw dochter, uw huisknecht, evenmin uw maidservant, evenmin uw vee, evenmin uw vreemde da’s hierine uw poorten: Voor in zes dagen de Lord gemaakte lucht en land, de zee en alle da’s erin, en rustte de zevende dag: Wherefore de Lord gelukzalige de sabbat dag, en hallowed het.

5. Huldig uw vader en uw moeder: Dat uw dagen mogen zijn lang aan het land welk de Lord uw God geeft jullie.

6. Jullie willen niet doden.

7. Jullie willen niet gaen vreemd.

8. Jullie willen niet sluipen.

9. Jullie willen niet beer onwaar beleven tegen uw buur.

10. Jullie willen niet begeren uw huis van de buur, jullie willen niet begeren uw vrouw van de buur, evenmin zijn huisknecht, evenmin zijn maidservant, evenmin zijn os, evenmin zijn ezel, evenmin iets da’s uw buur.

Alle mensheid hebb brak deze wetten, hebb zonde deed en bracht op zichzelf de straf van eeuwige dood. De handelswaar nieuwtje is dat God dol was op de wereld zo veel die Hij gezonden Zijn slechts zoon, Jezus Christus, in de wereld, naar geboren word van een maagd, te leven een perfect, sinless leven en te doorstaan de doodstraf in onze stead, zodat wie ook gelooft in Hem, berouwt van zijn zondes en is doopte, zal zijn begenadigde en beërven eeuwig leven op de terugkomst van Christus hieraan aarden.

Miljoenen van toegeven christenen wereldwijd waren bedrogen door onwaar ministers, (die zijn zichzelf slachtoffertjes van Satan bedrog), die de tien geboden alsmede zeven jaarlijkse heilige dagen Van de God of festiviteiten, zijn "Joods", oude testament wetten, niet langer boekband op nieuwe testament christenen. Zij geloven die sedert Christus gestorven voor onze zonde doet wij niet langer moeten gehoorzamen de wet, als wij zijn bespaard door de sierlijkheid. Het is gegrond die wij zijn bespaard door de sierlijkheid, door de dood en verrijzenis van Jezus Christus, niettemin de bijbels ook wel toestand in Romeinen 6:15, "Wat dan? Wil wij zonde doen, omdat wij zijn niet beneden de wet, maar beneden de sierlijkheid? God verhoeden."

Christus profeteerde die een tijdperk van grote wereldwijde last, zal precipitate Zijn terugkomst. Een ankylosis tiental naties zouden vorm in Europa, (een finale heropleving van de Heilige Romeinse Rijk) gekoppen door een corrupteren, maar overtuigende, charasmatic leider, die zou zijn mogendheid en deskundigheid van Satan de Duivel krijgen. Hij zou veel vervolging voor mensen Van de God brengen op de been, en geen ieder zou zijn staat in te kopen of verkopen iets zonder de speciale stempelen ondermaanse Imperium. Niettemin, diegenen die accepteren dit systeem, wil doorstaen de straffen van Almighty God. Solomon 3rd Tempel zal zijn bouwde Jeruzalem in en opofferingen zal zijn reinstituted er. Niettemin, deze vorm van de adoratie zal zijn klein-lefvde. Eerstdaags na het dagblad opofferingen zijn verboden en de verschrikking van de verlatenheid sprak van in Daniel 12:11 keeten in de Holy Place, drieënhalf jaren van Great Tribulation zal beginnen.

Overpopulation, geeuwhonger, ziekte, onwaar godsdienst en een nucleaire wereldoorlog wil precipitate de beëindigen van deze leeftijd, alsnog mensheid zal niet zijn helemaal vernietigd. Een nucleaire oorlog wil beginnen en wil wreak enorme vernietiging wereldwijde, miljoenen zullen zijn gedood, maar voor het belang van God gegrond gevolg, Hij zal interveniëren en stremen de totale vernietiging van deze planeet en hetten inwoners. Christus zal terugkomst en wil vestigen de Koninkrijk van God op dit land. Hij zal regel alle naties samen met zijn gegrond gevolg, die welk Hij heeft geroepen en geoefende gedurende de leeftijden, en welk Hij zal naar de onsterfelijkheid op Zijn terugkomst, naar bewind met hem voor altijd verheffen.

Satan en zijn duivels zullen zijn vastgebonden en stalen van het land voor een duizend jaar, tijdens welk de inwoners van het land wil genieten van vrede, geluk, gezondheid en welvaart.

Tegen het eind van de millenial regel van Christus op land, miljoenen van mensen gedurende de veroudert die leefde en gestorven zonder immer verhoor omstreeks Christus, alsmede diegenen die mag hebb vernomen maar neeet hette door God tijdens hun levensduur, zal zijn herleefde, lichamelijk, en gaf een gelegenheid naar weten, geloven en gehoorzamen de waarheid.

Diegenen die gehoorzamen zal geboren word in het gezin van God en beschoren eeuwig leven, diegenen die verwerpen Zijn weg wil bezwijken naar het bedrog, als Satan wil dan zijn loosed van de terughoudendheid voor een korte tijd en wil erop uitgaen te bedriegen de naties opnieuw. Hij zal assembleren grote legers van die die weerstreven Way Van de God's, in een poging naar gooien Christus omver en Government Van de God's, hoofdkwartier hield op De jeruzalem. Maar God zal opzenden ontslaan uit Lucht en vernietigen hen.

God zal dan finale uitspraak toedienen. Diegenen die hebb verzetten Satan weg en die gehoorzamen God, zal zijn beschoren eeuwig leven in Kingdom Van de God's. Satan en diegenen die hebb volgden hem, de incorrigibly kwaadaardig, zal zijn werpen op in wat de Bijbel beschrijft als "een plas van het vuur". Tegengesteld naar populaire godsdienstonderwijsen, die tussen menselijke wezens die hebb worden incorrigibly kwaadaardige, wil niet branden voor altijd in de helle vuur poosje gevoel de angst van wezen verbrand voor alle onvergankelijkheid. Veeleer, zij zullen zijn verbrand-boven en vernietigd en ophouden naar bestaan voor altijd. De wedde van unrepented, unforgiven zonde is eeuwige dood, niet eeuwig leven in de helle vuur.

Waten betrefte de uiterste voorland van Satan en zijn duivels: Het boek van De openbaring schijnt naar maken kenbaar naar enkel bijbelse wetenschappers die zij zullen zijn treiterden voor altijd en immer, terwijl andere bijbels schijnen naar maken kenbaar die zij zullen zijn volkomen vernietigd en wil ophouden naar bestaan. Toch, alle kanten op, wij weten die hetzij zij zijn volkomen vernietigd, of begrensd naar een verre ervandoor hoek van de schepping, zij wil niet zijn staat in te zijn verstorend of te bedriegen anyone opnieuw voor altijd.

Nadien, de luchten en het land wil slaen met vurig smoorhi door en zijn vernietigd. God zal dan nieuwe luchten en een nieuw land maken. Hij maakte deze eigentijds lichamelijke schepping door Jezus Christus. Juist beschouwen de achtergrond hieraan web pagina! Da’s een eigenlijke foto nam met de Hubble ruimte verrekijker van juist een klein punt van de ONGELOOFLIJK ONTZAGWEKKENDE schepping!! Wat hebben God verdachte diegenen die liefde en gehoorzamen Hem? Wat is UW ONGELOFELIJK POTENTIEEL? Hoor, vrienden toe! Als jullie ondervangen naar de beëindigen, ondervangen uw zinnelijke wegen die zijn tegengesteld naar de wegen van God, JULLIE mogen eigenlijk zijn gebruikt door God naar helpen in de creatie van de NIEUWE LUCHTen EN LAND!! Kunnen jullie bemachtigen het!? Uw potentiele en erfstuk gaat WEG VOORBIJ het iets jullie hebb vernomen voor of immer dachten zich!! Volgende de creatie van de nieuwe luchten en het nieuwe Land, God de Father Himself zal van De lucht naar het land afstammen. Hij zal maken de nieuw aarden de hoofdkwartier van de schepping aan, overheen welk Hij en Zijn miljarden van kinderen, nu baarden kunst, wil bewind in de vrede, eendracht, geluk en thrilling, creativiteit voor immer en immer. Er is meer naar weten over dit, als jullie zorgen naar de kennis nemen meer omstreeks uw ONTZAGWEKKENDE TOEKOMST als een GOD WEZEN, schrijven en wij zullen zijn gelukkig naar de onthulling meer van dit naar jullie, persoonlijk. Enkel Bijbel wetenschappers geloven die diegenen die gehoorzamen God nu en behouden Zijn werken naar de beëindigen mogen zelfs zijn gaven hun eigen sterrenstelsels, de inwoners van welk, zij zichzelf mogen ontwikkelen en overheen welk zij mogen regel als hun God, in de toekomst voorbij de millennium volgende de uiterste, permanente verbanning van kwaad van de schepping.

Christus geinstruerd Zijn gevolg naar behouden en te onderwijzen inachtneming van de tien geboden, lijstte boven, en de zeven jaarlijkse festiviteiten of Holy Days van God uit, Boetvaardigheid en baptism (complete onderdompeling in het water), voor de tijdelijke vermindering of verdwijning van ziektever-sc van de zondes, behalve de boodschap Hij gaf His Sermon op het Rijdier, vertaald voor uw gerief op de koppeling gegeven op de bodem van de belangrijkste pagina toe. En DIE mijn vrienden, is slechts juist een kleine oogopslag in de VOLKOMEN VERBAZENDE erfstuk verwachtend diegenen die ondervangen en behouden de werken van Christus tot de beëindigen... Welk is niet zeer ver ervandoor nu!

Email: Jneil7@sunbeach.Net

* Terug naar de belangrijkste pagina.