Site hosted by Angelfire.com: Build your free website today!

February / 4 / 2000

WeLcOmE.......... yOu HaVe JuSt EnTeR dA pLaCe WhErE oNlY dA bAcKsTrEeT bOyS eXiSt.........

As YoU mAy AlReAdY kNoW, dIs SiTe Is DeDiCaTeD 2 dA bEsT gRoUp OuT tHeRe: BAcKsTrEet BoYs. DiS iS mA fIrSt WeB-sItE, & i ReAllY dOn'T kNoW wHaT i'M dOiN', BuT, i'M tRyIn' Da BeSt I cAn 2 MaKe DiS dA bEsT bSb siTe OuT tHeRe. I hOpE yOu EnJoY mA sItE & kEeP cOmIn' Bak, CuZ I wIll Be UpdAtIn' It A lOT. So... Go On, DoN't Be ShY & EnJoY yOuR StAy.......

DiS sItE mIgHt SuX, bUt HeY gIvE mE a BrEaK, i'M rEaLLy TrYiN' hErE... iF yOu HaVe AnY cOmMeNtS, qUeStIoNs, Or SuGgEsTiOnS, pLeAsE fEeL fReE 2 e-MaIl Me.... AiGhT? aIgHt!

IMPORTANT NEWS FOR TORONTO FANZ!!!!

BACKSTREET BOYS ARE COMING BACK FOR ANOTHER CONCERT ON MARCH 15 2000!!!!!

~TICKETS SOLD OUT!!!!~

ThIs Is A pIc I gOt FrOm Ma 3Rd BsB cOnCeRt WhIcH wAs AuGuSt 22, 1998 (HoWiE's BiRtHdAy)

Attention Toronto Fanz, wanna win tickets to the upcoming Backstreet Boys concert? Desparate like me? Then check out this KISS 92 and don't forget to vote for Backstreet Boys on KISS 92 for the top 7 @ 7 every night

Want an amazing Backstreet Boys Screensaver? If so, click here

Some shocking news about Brian & Leighanne, Nick & Mandy click here to find out what they are.

A rumor about AJ & Amanda click here

Grammys Feb. 23. 00

Pepsi with the boys on the can? Check this out

Wanna know more about the "Carter" family? Here's a link Official Carter's Family Website

BeFoRe Ya'LL gO aNy FuRtHeR rEaD tHiS FIRST.... IMPORTANT

UpDaTeS

hOw It All StArTeD...

WhO's WhO????

wHaTs NeW???

WiCkEd ImAgEs....

GoT aN AmAzInG eXpErIeNcE??

fUn FaCtS...

SiNg AlOnG...

wHeRe ArE tHeY???

gEtTiN' cLoSeR 2 mE...

a GiFt FrOm NiCk.....

BsB gIrLfRiEnDs (pics)

The Girlz In Nick'z Life

A MeSsAge FrOm BsB

A bSb StOrY

ReViEwS

LiNkS

wEbRiNgS

Click above pic 2 email me

So, yeah.. I got a new email account with bsbmillennium.com I think it suits my site, and the GuRLee part that's my nickname.. Tee-hee!!!

Well, for some reason my guestbook seems to work now.. I'm soooo happy... But I have no idea what happened.. So, when you visit my site PLEASE PLEASE PLEASE PLEASE sign my guestbook.. I'm begging here!!! Thankz a lot!

Sign My Guestbook

View My Guestbook

IMPORTANT : I am in no way, shape or form related to the Backstreet Boys. I'm just like any of you. A fan who just wants to make a page totally dedicated to the most wonderful guys in the world. So, don't email me thinking that I'm any of the boys. And I ask that you DO NOT use any of my information nor my pics WITHOUT my permission first. THANX

1999 Judy D (GuRLee@bsbmillennium.com)

Don't forget to vote for my site. There are more than one site named Backstreet Boys Millennium, so make sure you don't vote for the wrong one if you are voting for me. Mine is called, "BaCkStReEt BoYs MiLLeNNiUm" THANX!!!

Do you ever wonder how much longer you're gonna live for? When you're gonna die??? Want to know how much time you have left? Then go here to find out.

Ok, I've got a lot of my info and pix from a really great page called "Andrea's Backstreet Boy's Party" please take some time out to check out her page.. here's a link:
Andrea's Backstreet Boy's Party