Site hosted by Angelfire.com: Build your free website today!

Selamat Datang.... Terima Kasih Kerana Sudi Berkunjung


Hai kengkawan semua... terima kasihlah
kerana sudi bertandang ke rumah aku nie... kalu nak kira,
sebenonya tak siap sepenuhnya lagik... 

tapi disebabkan ramai sangat yang nak
nengok... so, nie laa dia progresif aku nyer rumah...
berhati-hati laaa yerk.. mana tau kot-2 terpijak paku ker apa...
maklum ler baru siap sesikit... ader masa aku baiki laaaa rumah
aku nie... 
Hmmm... aku tak tau nak cerita apa
sebenonya.. ehh... jemput laaa naik.. tengok-tengok laaa rumah
aku nie... kalu ada apa-apa yang tak puas hati, bagitau jer aku..
aku akan cuba perbetul... aku nie bukan betul sangat...
apapun...korang buat laaa ghumah nie cam ghumah korang sendiri..
kalu nak apa-apa, ambik jer... tak payah segan silu... 

Aku rasa korang dah kenai aku... saper
yang tak kenai tuu... cuba try check nengok kat biodata... gambo
aku pulak ada kat bahagian album tuu... aku nie ada orang kata
MAT JIWANG... kalu nak berjiwang sama... jom laa... bukan itu
sahaja.. aku ada gak petua-petua ntah apo-apo laa yang kalu
korang tak jenguk pun aku tak marah... pastu satu lagi, link-link
ader kalu korang dah puas jengjalan dalam rumah aku nie... boleh
laaa pi tempat lain pulak... 
apapun...  apaa?? nak minum?? nah  
Haaaaa.... lain kali
datang laa lagik... bawak member pun tak per... bila aku upgrade
rumah aku nie jadi banglo, korang nak lepak sini pun aku tak
marah.. tapi laaa nie ghumah aku nie banyak lagik kosong.. so,
jenguk-jenguk laaa selalu erk... apapun.. seronok jugak buat
rumah nie... kalu korang pun ada buat, aku suka jugak nak
bertandang... Nak anto  kat aku ker?? alamat dia
matperasan@hotmail.com atau nak  kat guestbook
aku?? sign jer laa.... kalu korang nak  guestbook aku
leh gak... yer laa.. nengok apa orang lain komen kat aku.. nanti
boleh aku perbetui kekurangan tuu..

Anda adalah pengunjung ke :

Masa & Tarikh (HH/BB/TTTT) Anda: