|
|
Leffa-arvosteluja Suluissa arvosana ja lyhyt kommentti
KAHDEN VIIKON ISKUAIKA
( No tää oli kyllä aika perussettiä, ihan melkein mitäänsanomaton! 5 )
FEAR DOT COM
( tää ois ehdottomasti pitäny kattoa yöllä ja tietyllä fiiliksellä niin ois ollu parempi! 6 )
AAVELAIVA
( odotin taas ihan liikaa tältä, mut ei mikään mahdoton kuitenkaan! 6 )
ABOUT SCHMIDT
( jotenki jännä ja lempee paketti, mä tykkäsin! 8 )
KREIKKALAINEN NAIMAKAUPPA
( Ian Miller oli kyllä komea! Pikkasen petyin kyllä vaikka ihan tavallisen hauska oli! 7 )
FEMME FATALE
( Piti kattoa sen takia kun siinä oli Antonio Banderas mutta ei todella ollu edes kovin kiinnostava! 5 )
PAHAT POJAT
( Olihan tääkin pakko kattoa, ihan vähän komeita poikia vaan :) Vesku oli hyvä! Ehkä vähän odotin enemmän mutta en pettynyt! 8 )
JATKOTERAPIAN TARPEESSA
( Mä oikeesti luulin et tää olisi tosi hauska mut ei juuri yhtään! 5 )
8 MILE
( Sain tosi vaisun kuvan Eminemistä ja nyt se tappelee median juttujen kanssa :D Mutta tästä mä tykkäsin mut musta se jotenkin loppu kesken se leffa! 8 )
JOHN Q
( Aika tavanomainen mutta jotenkin koskettava ja Denzel on aina niin ihana! 8 )
SEKSIADDIKTIN PÄIVÄKIRJA
( Taisin taas odottaa liikaa! Mutta ei yhtään iskeny muhun ja se mies oli NIIN kamala!! 4 )
UNENSIEPPAAJA ( Olin tosella odottanut enemmän tältä! Aina pitää noita avaruusörkkejä tunkee joka leffaan! Duddits oli kyllä PARAS!! 7 )
PELOISTA PAHIN
( Kohtalaisen hyvä toimintaleffa 7 )
THE RING
( PELOTTAVA isolla P:llä 9½ )
NUMEROMURHA
( Sandra on nätti 7 )
SIGNS
( Tämä meni kyllä riman alta, Mel Gibson pelasti hiuksenhienosti tämän klipin! 4 )
KOHTALOKAS SYRJÄHYPPY
( Tapahtumaton, mutta en yhtään ihmettele että Connie retkahti Pauliin 6 )
THE CAVEMAN`S VALENTINE
( Samuel Jackson oli PARAS! Erilainen kun luulin 8 )
^ back to top ^
|
|