Site hosted by Angelfire.com: Build your free website today!

adiksedaraAdik Sedara

aku ni sebenarnya kuat nafsu. aku mula akil baligh pada umur 15 tahun. sekarang

umur aku dah 18 tahun. masa aku mula-mula akil baligh dulu, aku tak boleh tengok

perempuan seksi sikit. kalau ada amoi pakai skirt pendek menampak kan peha je,

aku terus mencari bilik air atau tempat yang sesuai untuk aku melancap. tapi,

itu semua cerita 2 tahun lepas lah. kelakarkan. melancap je keje aku. tak boleh

tengok body perempuan lawa sikit, mesti terbayang je wajah perempuan tu masa

sedang 'syok' aku melancap. nak kata aku ni takde peluang nak main, aku rasa

pada masa tu, ramai gak awek nak ajak aku main.

bukannya aku tak nak. cuma, aku ni suka tackel perempuan dan ajak main. barulah

orang kata GENTELMAN atau PLAYBOY. betul tak...... ini tak... dia yang gatal

ajak aku, "jomlah main ngan i.... jom lah.... hish.... geli aku...... sebab

budak2 perempuan tu, bukannya ada body yang macam aku idamkan. aku tak pernah

pun rasa macam mana nikmatnya main pantat ni.. nak kata aku tak HENSEM, aku

memang cute(serius)

aku tinggal dengan makcik aku. dia ada 5 orang anak. aku tertarik dengan anak

dia yang ketiga. lina nama dia (bukan nama sebenar). umur dia baru 15 tahun. tua

aku 3 tahun dari dia. dia ni jenis tidur mati. dalam fikiran aku. cantik lah...

body dia pun, Mmmmmm.... boleh lah tahan.... kena pulak dengan muka dia yang ayu

tu... fuh.... lebih kurang macam lydiawati lah... fuh.. tak percayakan??????

ada sekali mak dia sound, lina.. kau jangan tidur dengan depan lagi, kau tu dah

anak dara....... yelah... kita orang semua memang dah biasa tidur sekali dari

kecil lagi..... sebab dah terbiasa kan..... ada sekali tu... dia tidur kat dalam

bilik..... aku intai2... aku nampak dia pakai baju jarang. konek aku pun stim

tak terkatalah.... aku nampak dia punya bra yang berbunga-bunga tu.... warna

coklat... time tu pakcik dengan makcik aku takde kat rumah... diorang kerja

outstasion.... yelah... kerja kat DINERS CLUB.... mestilah kena kutip banyak

duit.... malam tu tinggal aku bertiga je.... aku,lina dan adik lina yang berumur

5 tahun. alaaaa, budak 5 tahun. apa yang dia tau kan.

lina ni, macam biasalah, tidur mati. aku dah angkat adik dia pindah tidur keluar

pun, dia tak sedar. aku time aku padam je lampu luar, aku nampak samar-samar je

tubuh badan si lina ni..... masa tu aku cubalah berani-beranikan diri memegang

tangan dia yang gebu tu. panas. huh... stim betul aku. itu baru pegang

tangan.... cuba kalau pegang dia punya tetek yang sedang tapi padu tu.....

panas..... sedang tangan aku merayap-rayap kat tangan dia, aku mula beranikan

diri memegang tetek dia yang selama ini aku idamkan.... aku pegang perlahan

gila... yelah... kalu dia tersedar, maunya dia menjerit... korang mesti tak tak

tau perlahan camna kan.... kalau korang nak tau, perlahan dia macam pijak semut

pun tak mati... tapi, aku terasa hangat tetek dia tu..... langkah seterusnya aku

selak je baju jarang yang dia pakai tu..... aku nampak ada 2 gunung yang gerenti

panas punya lah kalau lekat kat mulut aku...... aku sesekali tengok jugak reaksi

dia, antara sedar ke, tak sedar ke..... tapi, aku memang comfirm yang dia tak

sedar..... aku senang lah hati.... dapat raba2... pegang pussy dia sikit2... aku

pun mula membuka tali bra dia... "tetiba... dia terjaga..... dia kata kat

aku.... apa ni semua ni????? sambil merengek.... abang ni... selama ni... lina

anggap abang macam abang lina sendiri... aku pun menggelabah gila lah..... aku

pujuk dia... aku cakap lah.... jangan takut.... kalau abang main dengan lina

pun.. abang nak lari ke mana... kita kan sedara.... daripada abang bertanggung

jawab dengan anak dara orang, baik abang bertanggung jawab dengan orang yang

abang cintai dari kecil lagi..... dia pandang aku semacam... macam nak makan

orang lah.... aku pun buat lah muka kesian... lama jugak keadaan dia merenung

aku tu... adalah dalam 15 minit.... lepas tu dia tersenyum... dia kata... "betul

ke abang cintakan lina? aku pun apa lagi "ya"... kalau macamtu... apa yang abg

nak dari lina?.. aku tergamam.... dalam hati aku menjerit (JACKPOT,BINGO... dan

macam2 lagilah). aku kata lah yang aku ni nakkan dia punya tetek yang sedap

tu.... dia pun mula datang kat aku dan dia tunjukkan dia punya tetek.... ada

respon......

aku tanya dia.... lina pernah tak buat benda ni? denagn nada lembut je dia

menjawab.. "tak pernah" aku dengan suara dia pun... dah naik batang konek aku...

lembut... korang tau lahkan... suara anak dara macammana.... dia kata kat aku

perlahan-lahan... lina pun cintakan abg, abg je yang tak tau..... ye ke.... aku

bercakap dengan nada lembut....

aku memang tak sabar nak nyonyot chamber dia tu.... geram juga.... aku cakap lah

kat dia... sayang..... i nak hisap u punya tetek, boleh tak? dia tak bercakap

lalu dia tolak aku kat atas katil dan aku pun terbaring..... mula mula dia naik

kat atas badan aku... dia kangkang sambil pantat dia ada terasa dekat perut

aku..... lalu dia tundukkan badan dia kat muka aku... dapat lah aku hisap

chamber dia yang masih dara tu..... fuh.... sedap... sangat... yang teramat

sangat... masa aku sedang asyik nyonyot tu, dia macam menggeliat kan badan dia

macam geli... tak tau lah aku yang dia ni geli ke atau stim........ eh... aku

sambung lagi nanti... korang tunggu tau cerita seterusnya.....

Masa Lina tengah mengeliat tu... aku terdengar rengekkan "ehmm........ ehm....

uhhh......" aku pun tak tau sebab apa.... mesti stim tu.... aku masa tu macam

nak demam pun ada.. sebab.. panas... takkan korang tak tau suhu badan gadis.....

lepas puas aku dapat hisap gunung si dara yang "kaw" tu... aku pun menyuruh dia

baring..... dengan mata dia yang tertutup (stim lah tu) basah seluruh badan

kitorang masa tu.... huh... macam mandi wap.... sedang Lina tengah syok stim...

aku pun main kan Pussy..... Jilat.... mamang lah geli kan... tapi, kalau dah

nafsu memuncak... aku dah tak fikir apa lagi dah... nak jer aku gigit kelentik

dia... Hish... geram aku..... panas .... sedap pun sedap.... hmmmmm.....

Aku dah puas main pussy dia... aku suruh dia pulak main kan peranan mengolum

batang aku.... dia kata.... "tak nak lah bang....loya lah..." Aku kesian kat

dia.... aku cakap lah... mmmmm.... kalau tak nak.... kita..... err.... dia pun

faham.... Apa lagi... GOLDEN DREAMS aku dah tercapai ler..... Mula2... aku suruh

dia kangkang.... dalam kelam gelap tu... aku nampak Pussy dia bergerak-gerak....

(Memang sah budak ni nak kena ajar ni... hehehhe... jaga kau... abang sayang nak

landing...hehehehe...). Dengan perlahan-lahan aku TARGET kan batang aku kat

pantat dia.... slow jer aku masuk kepala batang aku... baru masuk setakat kepala

jer... dia dah merengek..... uih.... cara dia merengek.... mak aii......

menggoda... lagi kuat lah aku hayun..... makin dihayun... makin kuat dia

menjerit.... Daripada "ehmm....ehmmm...." sampai ke

"ah...argh....ah....hmmmmmm....." sedap tu...... sekarang batang aku dah

tenggelam kat pantat dia sampai setengah dah..... dia kata "STOP IT"...... aku

kata kenapa?... sekali buka lampu.... alamak... darah apa ni sayang?... aku

tanya dia... last2 dia kata....(dalam keadaan 50% hidup 50% mati) Kalau abang

nak tau... itulah darah dara saya..... Patutlah masa aku masuk kan batang aku

tu, aku dapat rasakan "PRAK".... nak kata Underware Koyak... mana ada kitorang

pakai underware....... Mmmmm...... best gak yer pecahkan dara anak dara ni....

hehehe..... Aku cakap kat dia... so, nak teruskan ke?... aku tanya dia... dia

kata... dia nak cuci dulu darah... yang banyak tu.... aku lepaskan dia... dalam

masa dia kat bilik air tu... aku pun gosok-gosok kan "ADIK".... baru gosok 2-3

kali jer.... "cRITt....terkeluar dah aku punya air mani.... masa tu aku memang

tak sedar yang air aku dah nak keluar..... yelah... panas....... memang tak

sedar.... aku kepenatan macam berlari 40 kilometer lah.... lepas tu... lina

datang.... dia kata..."Bang... nak lagi lah.... lain jer rasa badan Lina kalau

tak 'setubuh' dengan abang....." dia kata lah....

Aku cakap kat dia.... kalau Lina nak lagi.... kejut kan lah "ADIK" ni.... tulah

... abang suruh kolum tadi... Lina kata.... Loya... hah.... kan "ADIK" dah

merajuk... ok lah sayang.... Lina kata kat aku... Meh Lina Hisap abang punya

"ADIK".... Tak sampai setengah jam Lina..... gentel ... lancap.... gosok ....

aku punya KONEK stim balik..... dah naik... Lina merenung lama aku punya

konek... aku tanya dia...."kenapa sayang pandang abang punya kote cam tu?" Dia

kata... dia hairan.... makin lama... maki besar dan panjang yer..... heheheh...

aku tergelak.... Pedih gak BENDA(pantat) Lina ni dibuatnya... tapi... sedap

lah... Huih.... suara serak dia.... Bila dia kata 'sedap' tu...

Aku dah lain jer...... EMmmm....... ok lah sayang.... "ADIK" abang dah bangun

ni..... cepat lah.... tak tahan ni..... sayang baring... Abang peluk.... sayang

peluk abang sekali tau... dia pun mengangguk... Mmmmm...... kote aku dah masuk

kat dalam pantat dia... baru kepala je... dia dah menggeliat... dia pejam

mata... sambil memek muka dia macam menahan kesakitan... aku hayun...

perlahan-lahan... aku hayun..... dia memang dah berair dari tadi.... dari

mula-mula aku nak main ngan dia pun memang dia dah berair.... Aku hayun....

hayun... punya hayun.... Lina pun terikut-ikut kan irama hayunan aku.... aku

masuk... dia...ah.. aku masuk dalam sikit... dia... argh........ macam irama dan

lagu.... makin lama... makin laju lak aku punya hayunan... yelah... stimm... dah

tak ingat apa lagi dah... laju ke... perlahan ke... semua belakang cerita...

sedap woooooo...... Bahagia rasanya.... dalam 30 minit... air mani aku rasa dah

nak keluar... aku kata.... "sayang...watch up....".... crittt.... sempat gak aku

keluarkan batang aku dari pada pantat dia.... aku pancut kat perut dia... banyak

gak air aku masa tu... kalau tiga kali aku pancut... boleh penuh secawan lah...

aku pun sangat lah puas... aku tengok Lina pun dah separuh koma.... memang

tenat... aku cakap kat dia..."sayang..." dia pun jawab "yer".... lembut....

walau lembut macam mana pun suara dia... "ADIK" aku memang dah tak boleh bangun

lagi dah... macam mati pucuk.... hehehhe... letih siol....... aku cakap... bila

mak sayang balik?.... dia kata... LUSA..... Mmmm..... ada 'chance' lah lagi 10

round.... lepas tu... sebelum dia tidur.. aku cium bibir dia yang merah tu...

aku lafazkan "I LOVE U SAYANG".... dia kata ... "MEE TOO"... aku pun kiss dahi

dia dan tidur sambil berpelukan, telanjang bulat sampai ke pagi..... (PUAS)....

ok lah... sampai sini ajelah... lain kali ...kalau aku ada masa... aku cerita

kan lagi teknik yang baru pulak.... aku ngan dia jer... dengan orang lain...aku

tak nak cerita...(SECRET)

 

  

 

 

            Try Yahoo! Mail

 

 

 

 

 

 

            More...

 

 

 

 

                  Access your email from anywhere.

                  Yahoo! Mail provides you with a free email account which you

                  can access from home, from work, or on the road.

                  Sign up for Yahoo! Mail

 

 

            [Close]

 

 

 

 

            undefined

            [Close]

 

 

 

1