this is coconut, james, nicole, nathan, and victor. cute aren't they? haha

The Saturday Bunch

i guess i should tell you what the saturday bunch is...well, it consists of: Nicole McMurray, Courtney Osborne, Nathan Silva, James Morgan, and me. We were together(the wholre group)on April 14, we went to santa rosa and spent the whole day together. then this satuday, April 21, we were all together arain. we get together on satudays...yeah. i know it's gay and all that, but i think it's silly. this section is gonna talk about the people in that group and when we get together and all that shit. it will also have information on james, kevin, and nathan's band.

a little background on these people....(and pictures!)

  • **Nicole McMurray** here's a litte background on this silly silly goose. nicole is 16, a sophomore at CLHS, she's a short little insane girl. she cracks me up. when you look at her(5 foot nothin, blonde hair, very innocent looking)you wouldn't expect her to be as wild and rambunctious as she is. she is a crack up to hang out with. this is a kinda old pic, it's from winter formal.

    *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

  • **Kevin Sarro**

    OH! wait a second... that's right....Kevin LEFT the SATURDAY BUNCH! he decided to drop out cuz he THOUGHT that no one wanted him there. now we have FIVE people instead of SIX. and to top that...HE SHAVED OFF HIS MOHAWK!

    *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

  • **Courtney Osborne****cOcOnUt** where do i start with here....she's such a silly little(and by little i mean small)girl. courtney loves to sing and spend time with her jamesy. they make the most adorable couple too! lol. anyways, she is also a sophomore at gay CLHS and 16. she loves to giggle. she's small and has this cute personaility, but she's also wild and insane at the same time. that's what i love about her! this pic is from a party at my house in march, she was so drunk here, you can tell just by looking at her. lol.

    *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

  • **Nathan Silva**this is one of my best friends, also one of my most fave people to be with. nathan's a FRESHMAN at CLHS(haha, freshman)and is only 14. he'll be 15 in may. he loves nirvana, with a passion. he just bleached his hair and doesn't look the same :( his eyes aren't as blue as they used to be. they're still blue, just not as pretty as they used to be. lol, i'm just kidding nate bear, your eyes are still perdy. :) this pic is from saturday night...he was jiggled. lol.

    *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

  • **James Morgan**looks like kurt cobain, plays guitar, and is hella silly. james cracks me up, i think he cracks everyone else up too. he's the singer/guitar player in the band. he just dyed his hair purple and looks more like kurt cobain now. he's going out with courtney, yep. he's 16, and a sophomore. that's all you need to know about him really. this picture is also from their first gig, so he looks a little different now..just his hair really.

    *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

  • **Me**you don't need to know anything about me, it's all on this site somewhere.