Site hosted by Angelfire.com: Build your free website today!






{Barb} Awww look at the lovely Lady Frog when she dresses in blue...B-E-T-T-Y, get that Tater Salad you brought. I almost forgot about it, didn't you.....

{Barb} Pokeymom, we would like to present you with this small token of Thanks! :-))



{Barb} The gals all jumped in the back of Betty's Pickup while you were at the water's edge, and picked this out for you. And you know what else Pokey? Everyone was honking at us, and when we got back, I realized why....Yep, Betty put another Bumper Sticker on her Truck. It says, "Honk if you're Horney!" Yep, she did.......



{Vel} Barb,My, that's a fetching lttle outfit you have on.....(you think Unk hid my vest?) OMG......You ladies are looookin good...Lets eat !!! I'm hiding till I find my vest...My chest is cold....LMAO

{Carolyn} YUMMY!!!!!! After all this food...I'm with UNK...I'll start my diet in Jan...LOL Good food, Good Friends and Good Fun!!! Ah....I'm in heaven!!!!!!!!

{Carolyn} I still say no fish net stockings you had one to many tekillya's.......lol. I always wear stretch jeans too btw.. only way to go! LOL Golly the cats look so cute lined up looking at the fish and licking thier ummm, lips......hehehehe. Ya all are hung over....LOL. Dont you see me helping? I never go anywhere and not help..... I'm all in pink with a black boa around my neck......I DONT mean snake neither......Vel stop looking at my stockings...gee you have a stocking fetish! Jeepers my allergy is kicking from all the cats....atchooo....Hey Unk give me back my choppers!!!!! POKEY!!!!!! Help. Atchoo!!

{Unk} I heard Pokey was at the Pond...



{Unk} I went to look and she wasn't there. I will look for her. She is probably talking with Barb.comparing notes over Recipes...

{Carolyn} Lady Frog is so beautiful.....yes she is. your a lucky dude Froggy. Froggy and AJ are gentlemen.....just dont get them riled....hehe ..Good to see you two....

{Unk} Vel,You wonder why anyone would bring a Goldfish from LA? Haven't you ever heard the saying, "Never leave Home without it"?

{Carolyn} Ahhhhh I hope you love your gift Pokey. Your so special we had a time finding something so special. Hugs! Barb they were honking because someone's butt was showing....It was Betty's......Her skirt was caught in her panties.......She didn't know...poor Betty. Nice job on the gift, Barb.!!!!!!

{Carolyn} Vel, for heavens sake put a top on....the men are droolin!!! Its not the food. Here here's a nice lacey red silk top to wear........but ya give it back. Need it for Santa......Ho Ho Ho

{Barb} Unk, this gift FK brought you seems to be very rare. Glad we finally got around to the food! It is soooo good! I must say all of us gals can cook up some good grub......



{Barb} Suzie, so glad we all could join together for this special Thanksgiving. You look lovely and that coffee smells great. :-)) The Turkey and Dressing is my favorite! I think I'll have some of that green stuff the Lady Frog brought for Desert. It looks good! I am so glad Wendy could be here and join us for her Birthday! Jean, Peg, Indy Sue, and Terri sure look like they are enjoying their meal......